Bereikbaarheid

De Sint-Katharinakerk is letterlijk het middelpunt van Hoogstraten, gelegen in het centrum van de stad. Het monument is dus vlot bereikbaar met diverse vervoersmiddelen.

© Studio 27

Met de fiets

Er zijn diverse mogelijkheden om je fiets te stallen in de omgeving van de kerk. Zowel aan de noord- als zuidzijde zijn fietsenstallingen voorzien.

Opgelet: tijdens de restauratiewerken kunnen sommige stallingen tijdelijk afgesloten zijn.

Met de auto

Kom je met de wagen, dan kan je die op verschillende plaatsen parkeren. Aan weerszijden van de Vrijheid zijn vele parkeerplaatsen langs de rijbaan. Zorg ervoor dat je hier zeker je parkeerschijf legt! Je kan ook parkeren aan de achterzijde van de kerk, langs de Dokter Versmissenstraat of in de Lindendreef, hier is een parkeerschijf niet nodig.

Met het openbaar vervoer

Indien je met het openbaar vervoer komt, kan je vlot gebruikmaken van haltes van De Lijn. Verschillende haltes liggen op loopafstand van de kerk. Raadpleeg de routeplanner van De Lijn voor meer informatie.

• Lijn 600, 620 en 602: Halte Hoogstraten Kerk
  • Lijn 430: Halte Karel Boomstraat